Доїхали в аеропорт, пройшли паспортний контроль. Посадку на літак затримали на півтори години, потім ми чекали ще півтори години, і нарешті о 9:00 год. вечора ми вилетіли. Місця хористів були розкинуті по всьому літаку і спілкуватись довелосянавідуючись в гості один до одного.

2 серпня 2008 р. в 12:30 наш літак приземлився на українській землі в аеропорті Бориспіль м. Київ. З аеропорту ми вирушили в Ірпінь де нас зустріли браття і сестри, які розібрали нас по домівках на ніч.
Наступного ранку, 3 серпня (неділя), ми всі зустрілися в Церкві м. Буча, де пастором є Кульбич Віктор. Це було перше служіння нашої подорожі.

В Церкві відбувалось хліболамання. Служіння пройшло гарно та благословенно. Приймали нас дуже тепло і радо.
Після цього ми відправилися кожен по домівках для короткого відпочинку, а о 5:15 год. вечора ми всі зібралися в Церкві району "Дарниця" на вечірнє служіння. Служіння пройшло чудово і приймали нас також дуже тепло.

Після служіння до нас підходило багато людей, дякували нам і купували СD із записами нашого хору. Стомлені, але щасливі, всі роз’їхались на нічний відпочинок, знов таки по знайомих вже домівках до доброзичливих хазяїв.

Наступного дня, в понеділок, у 8:45, ми вирушили на Тернопільшіну. У Кременець ми приїхали о 6-ій годині вечора. Місцеві брати і сестри накрили для нас стіл в церкві, а після вечері ми пішли заселятись в готель. Так пройшов ще один незабутній день.

05 серпня 2008 р. о 10-ій годині ранку зібрались для знайомства з американцями, які приймали участь у Євангелізації разом з нами. Після обіду (червоний борщ та вареники із сиром), о 3-ій годині ми виїхали разом з американцями у місто Шумськ, де ми будемо мати Євангелізаційні богослужіння в суботу та неділю.

Приїхавши туди ми сфотографувались біля пам’ятника Шевченка та пішли роздавати листівки - запрошення. Всі відчували легку втому, але було відчуття, що ми не марно провели цей час.

У 7:15 вечора ми виїхали на вечірнє богослужіння в село Лідихів. Богослужіння розпочалося о 9-ій год. вечора, тому що цілий день до вечора люди зайняті на городах.

Зібрання пройшло добре. В служінні приймала участь група з Кременця, також проповідував пастор з Кременця. Також з нами були американці з перекладачами. Закінчилось служіння приблизно об 11-ій год. вечора.

В середу 6 серпня, зранку ми поїхали у Львів. Більшість членів хору відчували ознаки харчового отруєння, але ми якось доїхали. У Львові було трохи часу до служіння. Ті, хто почувалися трошки краще, пішли на гору «Високого зaмку». Служіння розпочалося о 6 год. вечора. Всім було погано, але всі трималися, як могли та підтримували один одного.

Також і регенту було погано, але він відпрацював на 100%, і ще всіх нас підбадьорював. Бог допоміг, і служіння прийшло благополучно. Також проповідував наш пастор, який також почувався не дуже добре. Але проповідь була чудова.

На наступний ранок 7 серпня, попивши чаю, в 7:40 ми виїхали до Чернівців. Хористи почували себе вже трохи краще. До Чернівців приїхали о 2-00 годині дня. Нас розібрали по домівках для того, щоб прийняти душ і трохи відпочити перед вечірнім служінням.

Служіння розпочалося о 7-ій год. вечора і пройшло дуже гарно По закінченню ми мали можливість з радістю зустрітися і поспілкувались із своїми друзями, знайомими, родичами.

Виїхали із Чернівців на Кременець приблизно о 12-ій год. ночі. Прихали о 4-30 год. ранку і пішли спати.
Наступного дня, 8 серпня, о 7-30 год. вечора ми виїхали на служіння в село Комарівка. У Кременець ми повернулись приблизно о 12 год. ночі.

Відвідуючи церкви у селах Комарівка та Лідихів, через погану дорогу, по яій автобус не міг їхати, нам необхідно було, як туди, так і пізно увечері звідти, долати певну відстань пішки. Освітлювали собі дорогу мобілками, цей випадок нам запам’ятався.

В суботу зранку, 09 серпня, ми всі зібралися у Льоні і Ліди Козлюк в номері, на біблійну годину та для спілкування за чашечкою чаю та кави. Попереду на нас чекала Євангелізація в м. Шумськ. Вона пройшла добре, хоча й людей було не дуже багато. Після повернення в готель більшість хористів зібралися в номері нашого диригента для вечері. Ранком 10 серпня приймали участь у служінні в церкві м. Кременець.

Після служіння ми поїхали в м. Шумськ, там біля пам’ятника Т. Шевченка ми проспівали декілька пісень та роздали запрошення на вечірню зустріч у місцевому клубі.
О 7-ій год. вечора відбувся останній концерт нашої Євангелізаційної подорожі.

У концерті наш хор та співаки з особливим старання виклали заключну програму, проповідував американський євангелист з Огайо, ведучім був брат Олександр Крещук, який приїхав, щоб разом із нами провести останній євангелізаційний концерт.

Також приймав участь брат Олександр Корчевний, який приєднався до нас ще у Києві, на початку нашої подорожі. Після концерту багато людей підходило до нас із запитаннями та щирими словами подяки.

Так пройшла наша спільна хорова подорож до України. По свідченню багатьох хористів, всі залишились задоволенні, не дивлячись на різні труднощі.